سرخط خبرها

خراسان شمالی میزبان سی و یکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران می‌شود | برپایی کارگاه‌های عملی در دانشگاه بجنورد

  • کد خبر: ۲۴۹۸۱۶
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
خراسان شمالی میزبان سی و یکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران می‌شود | برپایی کارگاه‌های عملی در دانشگاه بجنورد
سی و یکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران به میزبانی خراسان شمالی از فردا(دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳) به مدت سه روز برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مرحله نهایی این رویداد هنری ملی از فردا (دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳) تا جمعه (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) با برپایی کارگاه‌های عملی در دانشگاه بجنورد آغاز به کار می‌کند.

بر این اساس، هنرمندان جوان راه‌یافته به مدت ۳ روز فرصت خواهند داشت تا با راهبری استادان کارگاه ها، پروژه‌های عملی خود را به نتیجه برسانند و در پایان، با برگزاری آیین اختتامیه، برگزیدگان هر بخش معرفی می‌شوند.

در این دوره، ۱۲۳۳ شرکت‌کننده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که پس از برگزاری جلسات ارزیابی و انتخاب، ۱۷۴ هنرمند به مرحله نهایی (کارگاهی) جشنواره سی و یکم راه یافتند.

گفتنی است، آیین افتتاحیه این رویداد هنری ملی از ساعت ۱۸ فردا (دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳) با حضور شرکت‌کنندگان، مدیران، مسئولین، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بجنورد برگزار می‌شود.

سی و یکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران به دبیری مینا صدری در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، طراحی، عکاسی، کاریکاتور، گرافیک، مجسمه‌سازی، نقاشی، نگارگری، هنر سرامیک و رسانه‌های هنری جدید، برگزار خواهد شد.

این رویداد هنری ملی به همت اداره کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت موسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها برپا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره سی و یکم می‌توانند به سامانه www.yafestival.ir مراجعه کنند.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->